niedziela, 31 marca 2013

Lamentxthe

Hej dzisiaj spotkałam kogoś kto jest w tfm naprawdę dobry :3. Jego nick to Lamentxthe. Oto screen :


 Udało się też przeprowadzić z nim wywiad :3 :

A: Od jak dawna grasz w tfm
L:  Tak serio to od końca wakacji 2012
A: Skąd się dowiedziałeś o tej grze ?
L:  Patrzyłem sobie gry na kongregate.com a tu trafiłem na transformice :D
A:  Jak udaje ci się zdobywać tyle st ? Technika czy coś w tym stylu ?
L: Bardziej szczęście ale nie będę ukrywał ze wyrobiłem się na bootcampach
A:  Jak wyglądała twoja gra i odczucia z nią związane na początku ?
L:  Za pierwszym razem poczułem że ta gra to jest coś nowego i fajnego, a jak zaczynałem... Jak każdy nauka wj i tego typu sprawy :p
A: Co ci się najbardziej podoba w tfm?
L: Chyba to że jest tyle różnych ludzi i można z nimi pogadać podczas miłej gry. To jakby takie połączenie czatu i rozrywki.
A: Ok dzięki za chwilkę :3

 I to tyle xD

   A teraz słitaśny screen na koniec <3




 Ańja <3

3 komentarze: